sobota, 3 stycznia 2015

Dzień Fizyki i Facebook'a

Pisze dzisiaj do Was z pokoju mojej siostry, może będę miała większą wenę. Jestem jakaś zdołowana. Zmęczona. Nagrałam dzisiaj filmik premierowy na YouTube i mój super menadżer i wszystko w jednej osobie ma go obrobić niedługo. Jeden filmik wstawiłam tez na portal na Facebook'u. Ostatnio na sylwestrze poznałam dziewczynę która prowadzi jakiś kanał na YouTube od jakiego czasu. I zawarłam z nią kontakty. ;p Może sie u niej pojawię. Liczę na to :) Sylwester. Życzenia złożyłam Wam na portalu. I to też z opóźnieniem bo w sylwestra nie była w stanie ich złożyć ( no wiecie brak dostępu do sieci ;P) Ogółem  sylwester spędziłam u kolegi którego nie znałam, ale poznałam. Mam nadzieje że będzie mnie wspomniał dobrze:) Trochę strat było i strasznie mi szkoda tego;/ Akcja z policją też prawie była więc później to była już tylko sraka czy policja nie przyjedzie ;p Ale na szczęście wszystko skończyło się dobrze. O 5:30 wracałam do domu. Dobrze,że mam wspaniałych przyjaciół którzy podprowadzą mnie na przystanek i tam poczekają ze mną. Moje postanowienie nowo roczne? Mam zamiar mieć więcej wolnego czasu. Jej szczerze brakuje mi jakoś towarzystwa. Internet i rozmowy nie wystarczą. A z najlepszymi znajomymi nawet przez Facebook'a nie rozmawiam. Nikt nie ma czasu się spotkać i tak właściwie siedzę sama w domu. Internet to normalnie stał sie już dla mnie przyjacielem lepszym od wszystkich. Siedzę na komputerze cały dzień i drę mordę sąsiadom, moimi śpiewami. Mam nadzieje, że z domu mnie nie wyrzucą. :P Jakoś nie lubię przerw szkolnych bo się rozleniwiam. Śpię codziennie do 12... -.- a potem dalej chce spać bo już za dużo snu. ( najgorsze uczucie życia). Dzisiaj nawet na dwór nie wyszłam bo nikt nie miał czasu dla mnie. ;( Załamie się. Nikt mnie nie lubi;P. Miałam jechać do Urszulina ale zostałam na miejscu bo mama ma kilka spraw do załatwienia. Ogółem nie ma nic takiego do pisania. Sylwester mniej więcej opisałam. Poznałam 1 dziewczynę i koło 10 chłopaków. Wg na imprezie było 21 osób w tym 6 dziewczyn więc. :P  Marzę o relaksie i towarzystwie. Chciałabym np. popływać w basenie. Chyba pójdę zrelaksować się u siebie:P Ogółem dużo myślałam o blogu,o czytelnikach. Cieszę się że tylu Was jest. :) Dzisiejszy dzień podsumowując mogę nazwać dniem fizyki i Facebook'a, Razem z moim ,, menadżerem'' wymyśliliśmy, że mój kanał nazwiemy TUŚKA. Od Martuśka. Przygotowania do opublikowania pierwszego filmiku idą pełną parą. Ja na prawdę nie wiem czemu z niektórymi tak trudno się dogadać. Albo czemu nie docierają do niego łatwe proste prośby i polecenia. -.- Mimo to życie jest cudowne i ,, nie poddaje się wciąż walczę, choć czasami brak mi sił by marzyć, nie odpuszczam wiem żadnej z pięknych chwil te wspomnienia są tym czego nie zabierze nikt''/ D.Kwiatkowski Moje motto. :P  Zdaje mi się, że te słowa zawierają piękną puente i morał. Oraz radę na życie. Kurcze ja wiem że każdy ma inne marzenia ale czy jest taka osoba która nigdy nie marzył poszaleć. Znaleźć kumpli którzy ZAWSZE mają czas dla Ciebie bo ty jesteś ich przyjacielem i jesteś ważniejszy od wszystkich? Jest chociaż jedna taka osoba? Tak broniłam się przed zmianą szkoły, ale czy dobrze robiłam? Zamykam sie na ludzi, na marzenia, na realizacje. Trochę mnie to przygnębia, ale cóż. Ta moja zaje.. strona przewyższ te zdołowaną i znowu nabieram nowej energii. Za każdym oddechem mam energie by dalej walczyć i pokazać światu kto tu rządzi!! <3 A teraz ide się zrelaksować i tego samego życzę Wam. Żebyście zawsze potrafili się zrelaksować i znaleźć czas dla siebie! Do zobaczenia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz