niedziela, 27 grudnia 2015

Nic fajnego, I am sorry??

Hej miski,  Jezu sorki z e tak późno ale dzisiaj miałam kompletne zamieszanie.  Nie mam nawet weny o tej porze no bo cóż. Moi rodzice poznali mojego chłopaka. Masakra mega nerwy, żeby było wszystko ok i to wyczerpaloi na dzisiaj energię dlatego też nie będzie to jakiś post mega. Na prawdę przepraszam Was za to. Nie mam kompletnej weny i oczy mi się zamykają :(

sobota, 26 grudnia 2015

New year style

Ok,my dears.
Jak minęły Wam święta??  U mnie zadziwiająco miło bo nawet schudłam :p mam nadzieję że nikomu nie przybyło zbyt wiele w pasie.  o tym też będzie dzisiejszy post.
Ponieważ święta się skończyły,  sylwester zbliża się wielkimi krokami trzeba by było zgubić te parę kilo które się ostatnio zjadło. Chciałam Wam napisac jaka jest moja metoda. Jem regularnie 5 posiłków dziennie,  co 2 / 3 godziny żeby nie czuć uczucia głodu. Do tego pije koło 1.5 litra wody. To.łatwe gdyż przed każdym posiłkiem pije szklankę i po każdym posiłku. Jem powoli gryząc wszystko co najmniej 32 razy. Prościej mówiąc musicie mieć taką papke no i najlepiej żebyście jedli chłodne posiłki gdyż wtedy wasz organizm zuzyje więcej energii. W ten sposób możecie zgubić te kilka kilo. Moim zdaniem słynne kilku dniowe głodówki nie są dobrym pomysłem i każdy o tym wie ;) tak więc polecam mój sposób i piszcie czy działa.  Strój na sylwestra??  Jeżeli macie coś do ukrycia to weźcie formę workowe. Np ja mam sukienkę jak woreczek zwężany w nogach. Kryje on wszystkie moje niedoskonałości na górze a podkreśla szczupłe uda. Moja siostra śmieje się że wyglądam jak ryba, przynajmniej szczupła ryba :p do tego delikatne obcasiki i jest super :) jeśli jesteście szczupłe to chyba nie macie problemu no chyba że np przeszkadzają Wam małe piersi sądzę że powinniście wtedy założyć sukienkę której dekolt jest wycięty w serce ♥ z dołączona u góry koronką.
Coś w tym stylu - zdjęcie wzięte z grafiki Google. :) natomiast co do dużego biustu to są dwie opcje 1. Lubicie go wtedy niewstydcie się go pokazać no i 2 za duży... Powinniście założyć jednolitą sukienkę z dekoltem do szyji wtedy biust nie będzie wydawał się aż tak duży. Jak wiemy kolorowe wzroki koronki i inne dodatki zawsze powiększają :))) 

Tak więc miłego szykowania stroju a ja lecę się uczyć :p 

piątek, 25 grudnia 2015

Second Day of christmas

Hello!!  Merry christmas :)
2 dzień świąt już się kończy. Piękne słońce zaszło a wiele rodzin po raz kolejny siedzi przy kolacji i smakuje potraw. Cieszy się prezentami które wczoraj dostało. By the way co dostaliście??  Ja dostałam książkę o makijażu, zestaw zegarków z Reserved, zniszcz ten dziennik i kubek termiczny z napisem "jestem zajęta a ty brzydki " :)) kurcze ten świąteczny klimat i kazanie z pasterki udziela mi się. No bo czy tylko o to chodzi??  O to by dostać prezenty i mieć czym poszanowac? Czy może chodzi o to żeby spotkać się w rodzinnym gronie takim jak zawsze, bo nikogo tu jeszcze nie ubyło. By nacieszyć się Rodzinka tym Gwarem.  By uwierzyć że zwierzęta o północy mówią?  Wydaje mi się że właśnie o to chodzi, by spotkać się z tymi których tak rzadko widzicie. By to im poświęcić uwagę bo nie wiadomo jaka jest przyszłość. Ja właśnie to planuje dzisiaj zrobić wyłączyć telefon i skupić się na bliskich.

Co Wam mogę poradzić?  Jeżeli za kimś teskinisz napisz mu lub zadzwoń,  jeśli kogoś kochasz to powiedz to, jeśli chcesz kogoś przytulić to zrób to. Nie krępujcie się bo to właśnie sprawia przyjemność. To da im Szczęście radość i poczucie bycia kochanym i potrzebnym. Do tego są święta :) tak więc ja uciekam do rodziny a Wam radzę to samo. Odciąć się od świata i skupić na najważniejszych dla naszych serc.  :)

czwartek, 24 grudnia 2015

Christmas time

Hej, obiecałam więc jestem. I know that you wait for it.  pierwsze co powinnam i chce zrobić to życzenia
Dzisiaj jest Wigilia tak więc składam Wam gorące życzenia. Życzę Wam by to słonecznko zawsze było,  żeby śniegu napadalo. Żeby radość Was nie opuszczala
 Spokojnych i rodzinnych świąt oraz szampanskiego Sylwestra.  Jak to jest w piosence All i want for xmas. -I do not care about this presents. Najważniejsze żeby byli z Wami najbliżsi.
By the way I really recomend you song of Michael buble all i want for christmas :))
Teraz po krotce co u mnie słychać.  Hmmm jestem w klasie międzynarodowej nie wiem czy wspominałam więc napiszę jeszcze raz
 ;) tak więc nie chodzę ju że wspaniałej Królowej Jadwigii.  Jednak w nowej szkole też nie jest najgorzej nie ma co narzekać.  :) planuje w sumie już sobie wakacje. Trochę że znajomymi trochę za granicą w pracy.  Zobaczymy jak to będzie ale po za tym to u mnie chyba nic się nie zmieniło.  Oprócz tego że pech do mnie powraca. :// zetrzeć na tartce paznokcia jest po prostu mistrzostwem.

Tak jak obiecałam posty będe pisać przez całą Świąteczną przerwę. U mnie wszystko na święta gotowe, jedziemy an wigilię do cioci i zamierzamy bawić wie wspaniałe :))

Niektórzy pewnie zaczęli już wigilię ja jeszcze nie, więc pomyślałam że napiszę kilka propozycji ubrań na taką kolacje. Najbardziej znanym strojem dla kobiet jest czerwona sukienka,  czarne rajstopki i szpileczki. Następnym dobrym pomysłem są czarne spodnie i elegancka koszula, dodatkiem może być żakiet i oczywiście czarne szpilki ;)

Ponieważ dzisiaj jest ten wyjątkowy wieczór to nadchodzą mnie różne refleksje.  Rano dowiedziałam się że o 7 rano nasz znajomy ( mojej rodziny) popełnił samobójstwo. Rok temu moja ciocia wyzdrowialam z choroby idealnie na wigilię. Zaczynam wierzyć że ten wieczór ci roku jest na prawdę wyjątkowy. Czy dzieją się dobre rzeczy czy zle.  To jest on inny od wszystkich. Niestety mi brakuje nastroju świątecznego, nie czyje w ogóle tych  świat mam za dużo na głowie,  za wiele problemów i planów żeby poczuć święta.  Do tego brak śniegu....  Raczej nie pociesza mnie. Ja dzisiaj założyłam słynne szpileczki dlatego że jest ciepło jak na Wielkanoc.  Więc sama nie wiem co mam myśleć.

No dobra czas zacząć kolacje tak więc jeszcze raz życzę wam rodzinnych świąt. ;))) jutro.kolejny pościk :* pozdrowionka