Hej ludziska!
wiem, ze dawno nie pisalam but... nie mialam aby free Time :( przepraszam. U mnie caly czas cos sie dzieje. Najpierw wspaniale spedzilam dwa tygodnie ze znajomymi. Później przyjechała do mnie moja the jest kuzynka i byłyśmy glównie na mieście a jak wracałam to nie mialam sily by pisac posta. Siedziałyśmy u mnie do dzisiaj i tak kolo 14 wsiadłyśmy w busa i przyjechałyśmy na wakacje do Krakowa. Bede do środy?O.o szczerze mówiąc ostatnio sypiam po jakieś 8h... But co to jest for me? I need 13h by byc wyspana... Chodze z podkrążonymi oczami ciągle nie wyspana. Czuje sie jakbym zachorowała na jakieś przeziębienie. Po powrocie planowałam sie wyspać ale musiałabym odsypiać to rzez tydzień a nie mam takiej opcji gdy juz w niedzielę jadę nad morze do Międzyzdrojów. Pociag z Lublina mam o 6 rano... Wiec tez trzeba wcześniej wstać. Naszczęście jedno mozna oblać ! Rekrutacja dla większości z nas zakończona do liceów :) dostalam się do I LO w Lublinie. Moje marzenie spełniło sie ale juz of września naukę zaczynam w Liceum Królowej Jadwigi. :) na moja decyzje wpłynęło wiele czynników ale jednak jest ona taka a nie inna. Wiec Ci co maja zamiar isc do tego liceum do see later :)) trudno mi uwierzyć ze to juz liceum. Tak szybko to wszystko minelo. Niedawno zaczynałam gimnazjum i uważałam ze nie cierpie mojej klasy a tu juz koniec. Rozstajemy sie i okazało sie ze ich uwielbiam. Tak bede za nimi tęsknić :( niedawno jeszcze bylam taka małą gimbusistka patrząca głównie na wygląd a teraz zaszło tyle zmian. Mój charakter zmienił sie o 180 stopni. Pewnie wiele na to wpłynęło ale to ja ta sama... Od tylu lat... A jednak inna. A teraz wybaczcie postaram sie napisać kolejny wpis juz w niedzielę. Wiem, ze Was zaniedbuje moimi wpisami ale jestem ciągle w trasie wakacyjnej i po prostu nie zawsze mam mozliwosc wejścia na bloga i napisania czegoś a jednak trzeba, jeśli juz cos pisze, napisać to chociaz trochę z sensem :) goodbay, trzymajcie sie mocno i ciepło!