Ludzie!!!!!
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Ja nie wierze!!!!!!!!!! Mam lapka!!! Mogę pisać!!!! Jezu Miśki jak się cieszę !!!! Tęskniłam. Tyle się działo!! Jeju zabraknie mi czasu by Wam opowiedzieć!. Więc tak... niedługo wakacje :)))))) ale przed egzaminy... przygotowania idą pełną parą a przynajmniej u mnie. Czy się boje? Nieeee czuje się jakoś przygotowana bo w szkole dużo powtarzamy :) Ale co ja będę o szkole mówić kiedy taka radość następuje. Musze Wam opowiedzieć o tym co Was ominęło. Skończyłam na ... feriach :P Więc.... z ciekawszych wydarzeń.... hmmmm walentynki :)) spędziłam bardzo miło z chłopakiem :) oczywiście on mieszka dalej... i przyjechał do mnie! Zrobił mi mega niespodziankę. Rodzice nic nie wiedzieli i raczej się nie dowiedzą. Po szkole poszliśmy do jego pokoju i tam spędziliśmy wspólne popołudnie.:)) Co powiedziałam rodzicom?? Że byłam na dtk lekcji :))) Zostawił mi wiele wspaniałych wspomnień i rzeczy ;))heh. Np. białe skarpetki które mu ukradłam XD hahaha To było akurat w czwartek. Kiedy spotkaliśmy się z Asią ( https://www.facebook.com/asska.semeniuk? ) i Stellą ( https://www.facebook.com/stella.marcinczak?fref=ts ) umówiłyśmy się, że niby z nimi wychodzę. I wyszłam. Umowa była taka, że chwilę posiedzą i nas zostawią. Ok mija 40 min... a one dalej siedzą Xd więc trzeba je przekupić. Za łatwe. 5 zł poszłyyyyy XD po 1.30 dzwonią, że stoją pod agro i mamy wyjść, więc K... ubiera się i wychodzi po nie. Przychodzą i zaczyna się jazda. '' Marta.....czemu K...jest bez skarpetek?''...''YYYYYYYY ukradłam mu bo mi się podobają ''. Do tego co jeszcze... nie wiedziała że moje kochane psiapsiółki są innej orientacji co udowodniły. Hahahhahahahaha :* Kocham je!!!! ( Dziewczyny jeśli to czytajcie to się nie obraźcie ale musiałam to opowiedzieć, jedno z najlepszych wspomnień musiałam się nim podzielić :)) ) ( A reszta... nie bierzcie orientacji serio :P ) I po jakiejś 1 godz wygłupów musiałyśmy wracać. Wrzuciłabym Wam zdjęcie ale nie chce ryzykować że znajdzie się na grafikach google i ktoś z rodziny je zobaczy. Więc jeśli chcecie zd z nim to wbijajcie na mojego fb!! Serdecznie wszystkich zapraszam tu macie linka :) : https://www.facebook.com/marta.rutkowska.961 :** Co dalej? Były zawody w siatę. Pojechałyśmy ale nie bardzo wierzyłyśmy, że wygramy a tu taka niespodzianka!!!! I miejsce i kolejny etap!!! Wow. Na prawdę bardzo miła niespodzianka. Wszystkie wróciłyśmy takie szczęśliwe do domów :) Radość, krzyki, piski!!!!Co później z ciekawszych wydarzeń? ( Opisuje TYLKO warte tego bo inaczej jest tego za dużo żeby opisać :)) ) Więc Ja, Stella ( https://www.facebook.com/stella.marcinczak?fref=ts )i Ewka ( https://www.facebook.com/ewelina.kubik.334?fref=ts ) byłyśmy na biwaku jako ''opiekunki'':) Tssssaaaa świecimy przykładem. Ale.... jak to zazwyczaj jest po 12 w nocy zaczyna Nam odwalać.... i co się dzieje? Filmiki. Hahahahah xd Łańcuch pokarmowy, horror, czy wydaj głos :PP Heh. jeden z filmików także jest na moim fb którego link podałam wyżej :) ( https://www.facebook.com/marta.rutkowska.961 ). Powrzucam zaraz zdjęcia. Na sam koniec wrzucę zdjęcie które zrobiłam dwa dni temu. :) A teraz teraźniejszość. :)) Piękna pogoda *.* ale ja jak to Marta... muszę się wyróżniać z tłumu i co się dzieje? Jestem przeziębiona. Aleeeee wale chorobę. Jutro prawdopodobnie jedziemy na paintball !!!! Zdjęcia...obowiązkowe :)) Jak już wspominałam Kociaczki niedługo są testy, a po testach...w końcu odpoczniemy od tych książek :)) A teraz wielkie pozdro dla Was Miśki i do jutra !!!!!!!!! :)



